  • Data: 2008-04-02 16:41:08
    Temat: Re: otwarcie rachunku BOŚ
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:fsq6ou$hcm$1@news.dialog.net.pl...
    > moja uczelnia wygłosiła komunikat, że od tego semestru aby móc dostawać
    > stypendium, należy otworzyć konto w BOŚ. Jest to uczelnia prywatna,
    > stypendium państwowe, a bank ma placówkę 10 metrów od budynku uczelni.
    > Uczelnia ta w ten sposób chce obniżyć koszty za przelewy :) No i ja za
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.
    >
    > Czy to jest zgodne z prawem?

    Niezgodne.

    Niech ci ten komunikat dadzą na piśmie z pieczątką i podpisem. Kiedy
    otrzymasz, wyjaśnij, że "chcesz się dowiedzieć w biurze RPO (albo: u wujka
    prawnika; albo: w MEN), czy jest to zgodne z prawem". Teraz obserwuj ich
    minę :)

    Jak by co, zawsze możesz zawiadomić MEN, że odmówiono Ci stypendium (albo:
    odmawia się studentom) wyłącznie ze względu na niezałożenie konta w banku
    wyznaczonym przez uczelnię.

    pozdr.
    k.