eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipapierowe potwierdzenie przelewu - lukasRe: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
  • Data: 2002-10-14 22:03:03
    Temat: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Ten Lukas coraz bardziej mnie zaskakuje. Chyba 10 razy pytałem się, czy
    > można zamówić papierowe potwierdzenie przelewu na iny adres, niż
    > korespondencyjny w bazie banku. Zawsze po konsultacjach mówiono mi, że bez
    > problemu, nawet inna osoba może być odbiorcą...
    >
    > Zgadnijcie gdzie doszło? Na adres korespondencyjny oczywiście. Konsultacja z
    > LUKASlinią nic nie daje, konsultanci udają, że nie rozumieją o co mi chodzi,
    > w systemie nie ma śladu po adresie, na który miało być wysłane
    > potwierdzenie...

    Bo konsultanci nie opieraja sie na wiedzy tylko na zdrowym rozsądku a ten
    mówi "a dlaczego nie, można, przecież klient może byc na wakacjach lub u
    rodziny na dlugim pobycie" a problem jest pewnie w systemie, w sofcie, w
    ktorym nie ma takiej opcji, nie ma okienka w które mozna to wpisać więc
    opiera się to na inforamcji zapisanej na karteczce której później nie ma komu
    przekazać.

    > Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...

    Nie wiem jak u ciebie wyglądają takie potwierdzenia ale mi troche ta forma
    nie odpowiada. W TOiP stoi " potwierdzenie wykonania transakcji" a gdy juz
    udam sie do oddzaiłu po takowe, i swoje odstoję, to dostaje karteczkę z
    tytułem "POECENIE PRZELEWU" z opisem jaki złozyłem w necie a na dole
    dysponentka dopisuje odręcznie "Wydruk potwierdzenia z dnia XX.XX.XXXX r" i
    wychodzi jakby potwierdzala złożenie polecenia przelewu" a nie fakt jego
    wykonania. Nie wiem ile to kosztuje ale chyba jest ich stać na wydrukowanie
    formatek z prawidlowym tytułem "Potwierdzenie wykonania transakcji-wykonania
    przelewu" lub prościej "Potwierdzenie wykonania przelewu"


    Sark
    >
    > Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do klienta na
    > LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy witania/żegnania klienta i
    > rozmowy z nim... Bo "dzień dobry" usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym
    > mogę pomóc"... Czasem tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...
    > :-|
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara
    > w...@p...onet.pl; 0501950782
    >
    > ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1