  • Data: 2002-10-15 23:00:26
    Temat: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,

    > Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...
    >
    > Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do klienta na
    > LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy witania/żegnania klienta i
    > rozmowy z nim... Bo "dzień dobry" usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym
    > mogę pomóc"... Czasem tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...

    To może coś wymyślisz i prześlesz do Lukasa !
    Nie wiem co byś chciał usłyszeć, czy konsultanci mają śpiewać, grać na
    instrumentach. Zaczynasz popadać w jakąś paranoję. Dzwoniłem na wiele infolinii
    i nigdzie nie słyszałem o jakiś bardziej nowatorskich powitaniach, bo przecież
    nie to to chodzi..chyba, że ty po prostu lubisz się czepiać.

    Lodowate podejście...odbierz 200 telefonów przez 8 godzin to zobaczymy, i
    zakładając, że każdy z klientów będzie tak miły jak ty.

    Cześć