  • Data: 2004-02-12 00:18:04
    Temat: Re: pekao sa
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W kolejkach nie stoję, bo zwykle nie bywam w oddziale. Gdybym bywał, to też
    > bym nie stał, bo posiadacze mojej wersji Eurokonta są obsługiwani bez
    > kolejki. :-)
    > Pekao24 chodzi mi bez problemu.

    Co do tego Pekao24 to nie zgadzam sie - istny bubel informatyczny, pisany
    bez zastanowienia i projektu - chyba wszystko robione na kolanie:

    - chodzi często bardzo wolno, wręcz trzeba czekać na załadowanie się strony
    ok 40 sek (a mam łącze 1 Mbps),
    - gdy mają przestój techniczny, najpierw musisz sie zalogować żeby
    dowiedzieć sie że serwis jest chwilowo niedostępny
    - przelew zdefiniowany pojawia sie dzień wcześniej o godzinie 23, a po dniu
    znika i pojawia się z odpowiednia datą (panie w Call Center wyjaśniły że tak
    działa system, tylko co mnie to, przelew ma być dzień później)
    - płatności kartą rejestrowane są z innymi datami, pani tłumaczy że to była
    niedziela, a potem zastanawiam się czy to moja operacja czy włam
    - modyfikacja przelewu zdefiniowanego polega na zmianie jego nazwy i nic
    wiecej
    - limity działają tylko na przelewy zewnetrzene niezdefiniowane, czyli
    limit prawie nic nie ogranicza
    - pole tytulem ma 35 znaków, a to juz przesada, ja musze podac imie i
    nazwisko, pesel i nazwe przelewu to juz sie nie zmieści, nie mówiąc o chęci
    podania adresu jak robie przelew ze swojego konta na rzecz kogoś innego
    - brak informacji o ostatnim udanym i błędnym logowaniu, a w dobie ciągłych
    prób włamania przez internet jest to istotne
    - można założyć lokatę przez WWW, ale ją zlikwidować już tylko w okienku
    - brak mozliwości utworzenia podkonta do którego nie jest podpieta karta
    płatnicza, a to jest dobre zabezpieczenie karty płatniczej kiedy wiemy że
    nie będziemy z niej korzystali (wyjazd za granicę, ....)
    - no i perełka : kod zabezpieczający to nie mniej nie więcej jak cztery
    cyfry!!!!!!!!