  • Data: 2006-02-21 21:10:07
    Temat: Re: pełnomocnik czy współwłaściciel
    Od: yayco <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-21 22:07, kiedy kam zdecydował(a) się
    stwierdzić,że:

    > Odnosiłem się do tego:
    > "Oczywiście daje - co więcej, małżonek (formalny 'właściciel') też nie
    > może, zgodnie z prawem, dokonywać operacji wykraczających ponad
    > 'zwykły zarząd'"
    > Co do dysponowania - bym widział to inaczej. To, że środki na koncie
    > wchodzą w skład majątku wspólnego nie powoduje, że małżonek staje się
    > stroną umowy rachunku bankowego - bo tą jest zawsze tylko ten, który ją
    > zawarł. Nie będąc stroną nie może wykonywać żadnych operacji na
    > rachunku, co wynika z samej istoty tej umowy. A że umowa taka nie wymaga
> [...]

    Myślę, że żaden, I każdy się wybroni artykułem 50 punkt 2 prawa
    bankowego. Co do reszty argumentacji to nie ma między nami sporu.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****