    From: Maciejko <"Maciej Wroniak"@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: personal finance manager - inne Wasze opinie?
    Date: Fri, 02 Nov 2012 13:42:57 -0500

    assembea wrote:

    > A ja wybrałem na pierwszy ogień Money Microsoftu - wydawał mi się na pierwszy rzut
    oka najbardziej user-friendly dla takiego jak ja nie-informatyka.

    Jednak nawet na nim poległem. Mam problem z pewną rzeczą - może
    szanowne koleżeństwo coś mi podpowie.... Otóż nie widzę, jak wprowadza
    się codzienne wydatki. Wydawałoby się, że przez Account Tools -> Cash
    flow reviews -> Add an item -> One-time item. Ale to nie działa...
    Działają inne opcje w Account Tools -> Cash flow reviews -> Add an item
    np. transfer. Ale One-time item nie... Dlaczego?

    Od czasu gdy spostrzeglem ze takie programy sa dostepne zastanowialo
    mnie kto i dlaczego bedzie marnowal czas na codzienne wprowadzanie
    wydatkow i po co? Najwazniejsze w tym wszystkim jest pytanie PO CO? No
    chyba ze osobnik jest ksiegowym z urodzenia i bez tabelek gdzie kazdy
    grosk rozlicza sie w dol, gore i w poprzek tabelki nie moze zasnac.

    Po co? Zeby na koniec miesiaca wyczytac ze na kondony poszlo xx zl? I
    jaki z tego wniosek? Ograniczyc seks a zaoszczedzone pieniadze
    przeznaczyc na paste do butow?
    Bez programu nie da sie wykombinowac ze na cos idzie troszeczke za duzo
    i nalezy przyhamowac? Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze gospodarke
    pieniedzmi najlepiej zaczac od nie kupowania bezuzytecznych programow a
    zaoszczedzony na wprowadzaniu danych czas przeznaczyc na jakies
    produktywne zajecie.