    From: Maciejko <"Maciej Wroniak"@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: personal finance manager - inne Wasze opinie?
    Date: Sat, 03 Nov 2012 01:29:30 -0500

    assembea wrote:

    > Dziecko, wracaj do nauki, bo widzę, że jesteś tu nowe. Polecam przemyślenie np.
    tego posta:

    > https://groups.google.com/forum/?fromgroups=&hl=pl#!
    searchin/pl.biznes.banki/Bogaty$20albo$20biedny/pl.b
    iznes.banki/YHsRCYN-vMA/xu4V2ghrgvIJ

    > i przeczytanie książki, o której tam mowa. Może za kilka lat zrozumiesz, o co w tym
    biega: na pewno nie o wydatki na kondomy...

    Nie marnuje pieniedzy na kupowanie i czasu na czytanie rzeczy
    oczywistych. Trudno mi uwierzyc,ze sa osoby ktore tych oczywistosci
    musza nauczyc sie z ksiazek.
    Ten w/w post....hehe, dobre, zal mi tych ludzi, musialo im byc naprawde
    ciezko byc takimi sierotami finansowymi,ze dopiero dzienne "modlitwy" do
    "tabelki" umozliwily im prawidlowa gospodarke finansami.Tak dlugo jak
    daja sobie rade nic w tym zlego.
    Nie mniej trudno uwierzyc, ze ktos moze byc tak "rachunkowo
    uposledzony", ze nie potrafi bez ryzyka przepukliny na mozgu na bierzaco
    w glowie zbilansowac swojego portfela bez czytania ksiazek w tej
    materii,placenia za programy,
    dziennego sleczenia nad kwitkami i tabelkami.
    Dla mnie smieszne-wyglada ze sa ludzie bez tzw "dyscypliny finansowej" i
    niestety bez rozumu. Oni nie odpowiadaja za swoje "czyny" i potrzebuja
    dziennej ksiegowosci zeby im "powiedziala" ze kupili cos zbednego
    albo,ze kupili cos,na co ich nie bylo stac. W pale sie nie miesci,ale
    widac tacy tez chodza po swiecie.

    Dla przecietnego osobnika w przypadku domowo/rodzinnym pracowite
    wpisywanie sum w okienka, grupowanie wydatkow,analizowanie, a moze nawet
    sporzadzanie wykresow to nic innego jak mlocenie slomy.