eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipietnuję PolbankRe: pietnuję Polbank
  • Data: 2011-01-09 09:18:30
    Temat: Re: pietnuję Polbank
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-09 10:03, Miernik pisze:
    > On Sun, 09 Jan 2011 08:53:01 +0100, MichalL wrote:
    >
    >> W piątek po południu wykonałem trzy przelewy z Polbanku. Około 15.00
    >> telefon z pytaniem czy wykonałem dwa z nich.
    >> Efekt jet taki , że jeden przelew dotarł w piątek, a dwa dojdą pewnie
    >> dopiero w poniedziałek. W związku z tym ponisę straty.
    >
    > Ciekawe...
    > A te przelewy to na jakieś znaczne kwoty były?
    > Rzędu 300 zł, 3000 zł czy wyższe?

    miałem to samo w OF, zalogowałem się, wykonałem przelew zdefiniowany,
    zaakceptowałem kodem sms, który dostałem na tel. a kobita do mnie dzwoni
    i prosi o podanie 3, 5 i 7 cyfry z kodu do kontaktu tel. ;-(

    na pamięć go nie znam a sprawdzić nie miałem jak, zagroziłem że jeżeli
    przelew się nie wykona (pomimo poprawnego logowania i autoryzacji) to
    złożę reklamację i jednak udało się

    rozumiem, że jeżeli ja do nich dzwonię to muszę podać kod tel., ale w
    drugą stronę to już paranoja ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1