  • Data: 2004-12-22 15:53:15
    Temat: Re: pilne- prosze o pomoc
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aga wrote:
    > Mam z mezem konto zl w Milenium (ja jestem pelnym pelknomocnikiem).

    maz ma konto, a ty pelnomocnictwo

    > (...) jestem pelnomocnikiem do tej lokaty i przy pelnomocnictwie
    > nie ma mojego podpisu).

    no to trzeba było złożyć ten podpis - często załatwiałem sprawę tak, że robiłem
    żonę pełnomocnikiem a ona w wolnej chwili, ajk była w banku składała podpis

    > A pieniedze dolory sa juz w banku:
    > - moje pytanie- skoro ja dokonywalam przelewu to kto jest wlasciecielem

    jak byly na lokacie to tez byly w banku :-) a teraz sa pewnie na rachunku
    dolarowym bo pewnie maz zerwal lokate. Wlascicielem rachunku i lokaty jest maz,
    co z tego ze ty ja zakladalas

    > przez infolinie udzielono mi informacji ze moge to ja przyjsc i wyplacic te
    > pieniadze- wyjasnialam problem z pelnomocnictwem

    no to nie powinno byc klopotow - do rachunku masz pelnomocnictwo i dlatego
    wyplata powinna byc bezproblemowa - jak przygotuja USD :-)

    > - i do kogo powinnam sie zwrocic z tym problemem- jest jakis rzecznik
    > bankowy

    jest rzecznik, google zaraz go znalazly: "Wojciech Kaczorowski rzecznik prasowy
    Banku Millennium" - tyle że on jest nie od reklamacji a od gadania z
    dziennikarzami
    A problemu juz pewnie nie ma
    *** blad ***