  • Data: 2003-10-01 06:50:42
    Temat: Re: pilne! przelew mBank
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:rrrjnv8h7mp9b6au5u8eus0qt9ba0sg4gg@4ax.com...

    > System NIE odpowie na nic, po prostu nie realizujac przelewu na kwote
    > w dacie przelewu, na ktora NIE MA pokrycia, nie skwituje ZADNYM
    > komunikatem. I to lezalo u podstaw mojego zartobliwego postu,
    > fragmentu postu o tresci:

    Ponownie, bo mam wrażenie, że nie rozumiesz co piszę: mowa była o _dziś_ -
    czyli o dacie _bieżącej_. Nie _przyszłej_. Czy to jest jasne ?

    A mBank przelewu z datą bieżącą na kwotę większą niż środki na rachunku
    _nie_ pozwoli i zasygnalizuje komunikatem o braku wystarczających środków na
    rachunku. Czy to też jest jasne ?

    Samą złośliwość w stosunku do innych banków zrozumiałem i nie czepiam się.
    Tylko chodzi mi o to, żeby wyraźnie zaznaczyć, że z datą bieżącą nie da się
    zrobić przelewu na kwotę większą niż saldo dostępne. Po prostu system nie
    przyjmie.

    > Jesli potrafisz obalic ten tekst czyms realnym, zloze stosowne
    > przeprosiny. I prawde powiedziawszy, nie oczekuje rewanzu na podonej
    > plaszczyznie...

    Nie wiem za co mam przepraszać, bo Twoje twierdzenia powyższe wymagają
    doprecyzowania, gdyż nie dotyczą przelewów z datą bieżącą.

    Doprecyzowałem wypowiedź, bo nie dało się jasno wywnioskować, że mówisz
    tylko o przelewach z przyszłą datą realizacji. Dodałem jeden warunek do tego
    twierdzenia.

    > I teraz, JESLI POTRAFISZ zrozumiec to co sam napisales, i co ja
    > wczesniej napisalem, to zapewne stwierdzisz, ze NIE MA zadnej roznicy
    > merytorycznej.

    Jest. Ty mówisz o przelewach. W nich zawierają się przelewy z datą bieżącą i
    datą przyszłą. Jednak w pierwszym przypadku dostaniesz komunikat, że nie ma
    środków, w drugim będzie tak jak mówisz.

    Akcentuję _dziś_.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara