    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pko inteligo i konto wspolne
    Date: Sat, 9 Apr 2005 08:43:32 +0200

    Użytkownik "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> napisał w wiadomości
    news:4256ece0$1@news.home.net.pl...

    > jak to jest? Rodzice maja jakies kijowe konto w pko.

    Nie kijowe konto tylko Superkonto...;-)

    > Ida do swojego oddzialu i podpisuja umowe dzieki ktorej dostana numer
    > klienta do inteligo a ich rachunek przejdzie pod opieke tego systemu (Z
    > zachowaniem numeru)?

    Nie tak.
    Oni nie przechodza do Inteligo
    Oni wykupuja dostep przez internet do swego konta. Dla zmylki taka usluga
    nazywa sie PKO Inteligo. Nazywa sie tak bo "ludzie Inteligo" ja zrobili dla
    "Marble-PKO"...;-)

    > Jak za 2zl to jest a email za 1zl ... Intelgo mozna bez karty zamowic w
    > takim przypadku (by za nia nie placic).

    Patrz wyzej. To w dalszym ciagu pozostaje Superkonto wiec nie mozna do niego
    dostac karty Inteligo

    --
    Pozdrowienia