  • Data: 2005-05-16 10:15:01
    Temat: Re: płacenie kartą...
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kos napisał(a):

    > O ktorych zakupach mowisz w powyzszej sytucji?

    Kolega 'firma mm' stwierdza, iż:

    no tak ale czy ja nie mogę jakoś unieważnić zakupu jeśli się okazuje że
    firma zwleka z jego realizacją na przykład kilka miesięcy ? no bo ciężko
    jest obserwować stan swojego konta jeśli są takie zaległe transakcje.
    dobrze by było gdyby można je było unieważnić.

    Ja zrozumiałem to tak, że dokonał zakupu, produkt/usługe otrzymał,
    wierzyciel jedynie opóźnia się z pobranien opłaty, a kolega wnioskuje o
    możlwość uniemożliwienia wierzycielowi pobrania należności po jakimś
    określonym czasie.

    Jeżeli źle zrozumiałem, proszę mnie uświadomić. :-)