eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłacenie kartą...Re: płacenie kartą...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.e
    lsat.net.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płacenie kartą...
    Date: Mon, 16 May 2005 12:15:01 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 23
    Message-ID: <d69rr2$6af$1@news.elsat.net.pl>
    References: <d66m93$r2d$1@nemesis.news.tpi.pl> <d66op3$pg1$1@inews.gazeta.pl>
    <d66v3i$s5q$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <d6718q$bbj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d67234$t25$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <42871d64$1@news.home.net.pl>
    <d67at8$vqv$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <d69p7r$5qn$1@news.elsat.net.pl>
    <d69rji$l79$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1116238499 6479 217.173.163.135 (16 May 2005 10:14:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 May 2005 10:14:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d69rji$l79$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0519-2, 2005-05-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:348767
    [ ukryj nagłówki ]

    Slawek Kos napisał(a):

    >>firma mm napisał(a):
    >>
    >>>firma zwleka z jego realizacją
    >
    >>A zakupy też zwrócisz?
    >
    > O ktorych zakupach mowisz w powyzszej sytucji?

    Kolega 'firma mm' stwierdza, iż:

    no tak ale czy ja nie mogę jakoś unieważnić zakupu jeśli się okazuje że
    firma zwleka z jego realizacją na przykład kilka miesięcy ? no bo ciężko
    jest obserwować stan swojego konta jeśli są takie zaległe transakcje.
    dobrze by było gdyby można je było unieważnić.

    Ja zrozumiałem to tak, że dokonał zakupu, produkt/usługe otrzymał,
    wierzyciel jedynie opóźnia się z pobranien opłaty, a kolega wnioskuje o
    możlwość uniemożliwienia wierzycielowi pobrania należności po jakimś
    określonym czasie.

    Jeżeli źle zrozumiałem, proszę mnie uświadomić. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1