  • Data: 2009-04-18 11:04:50
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" news:slrnguhn3c.g7c.proteus@pl-test.org

    > I jak ktoś pozna Twój login / hasło, to sobie wejdzie w zakładeczkę na
    > koncie, klika i... ma listę zapisaną w pliku PDF bądź wyświetlaną na
    > jakiejś podstronie? :-)

    I po raz kolejny rozbija się wszystko o psychozę zabezpieczeń. Powtórzę to
    co napisałem w jednym ze swoim wcześniejszych postów - jeżeli ktoś ma
    pospolity burdel na kompie, milardy trojanów i tysiące innych śmieci to
    żadne zabezpieczenia i alpejskie kombinacje mu nie pomogą.

    PS. Jak ktoś ma poznać mój login i hasło - pytam się całkiem poważnie. :)