  • Data: 2009-04-18 12:08:53
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    amcinpiL pisze:
    > Moje hasła zawsze leżą sobie ładnie przy monitorku. Rzut okiem na listę i
    > hasło w klepane w ułamek sekundy. Przy komórce muszę:
    > 1. Odszukać dziada - czas od 10 sek do 1 min
    > 2. odblokować klawę - 2 sek
    > 3. Poczekać za SMSa - ciągnie się to w nieskończoność - 3 sek
    > 4. Uruchomić SMS - 2 sek
    > 5. Przewinąć długaśnego SMS-a do końca i wypatrzeć ten cholerny kod - 2sek
    > 6. Wklepać o 30% dłuższy kod (w stos do listy) patrząc na mniej czytelny
    > wyświetlacz komórki (w stos do listy) - 3 sek
    > Łaczny czas wklepania kodu z SmSa przekracza u mnie wszelkie do przyjęcia
> [...]

    Nie możesz obwiniać haseł sms, że to jesteś roztrzepany i nie wiesz
    gdzie co masz (nie obrażając nikogo).

    Ja mam tel zawsze przy sobie i użycie hasła sms to kilka sekund,
    natomiast karty z kodami miałem (dawno temu) schowane w szufladzie i
    czas skorzystania z nich to było zdecydowanie kilka razy dłużej.

    Pomijam już fakt, że hasła leżały w domu i jak chciałem zrobić przelew w
    pracy to się nie dało. O jakimś wyjeździe to już w ogóle nie ma co
    wspominać bo targanie papierowych haseł było całkowicie niewygodne.

    --
    Mithos