  • Data: 2009-04-21 05:51:23
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 01:50
    (autor S.T.
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <4...@n...onet.pl>):

    > Cóż, widocznie jestem szczęściarzem, bo do mnie taki spam nie dociera.

    No ja walczę. Pisałem pisma do Polkomtela, ale nic. Wciąż spam za spamem.
    Choć to zależy od komórki chyba, bo mam drugi numer w przedpłacie SamiSwoi
    i tam faktycznie cisza. Ale i tak nie mam dzwonka-budzika, bo czasami szef
    coś pisze, czasami koledzy. Nie jestem dzieckiem esesmanów (ja zużywam
    około 4 sztuk miesięcznie), ale przyjmowanie tychże jest 100 razy lepsze
    niż telefonów.

    > I mogę sobie pozwolić na głośny i wyraźny sygnał dla SMSów,
    > bo nie odbieram ich kilkadziesiąt na godzinę,
    > tylko kilka, góra kilkanaście miesięcznie.

    No to tym bardziej po co Ci sygnał? Do mejla też masz sygnał? Ja mam
    wyłączony dzwonek w telefonie w ogóle, nawet na dzwonienienie. Jak nie mam
    czasu odbierać, to co ma dzwonić i zatruwać życie? A jak mam czas na
    odbieranie, to sam wibrator dość się awanturuje, żebym zauważył.

    --
    Tristan