  • Data: 2009-04-21 08:09:26
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 kwiecień 2009 09:42
    > (autor Kamil Jońca
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <8...@a...kjonca>):

    > Ale nikt nie każe Ci korzystać z takiej opcji. Jakby była, byłaby
    > rozwiązaniem dla zagraniczniaków.

    Tristan, nie zmieniaj tematu proszę. Była mowa o tym, czy "trojany sa
    mityczne". Rzuciłem 2 przykłady, że nie. To znowu zacząłeś powtarzać
    mantrę, że "ta opcja nie dla ciebie" (zupełnie nie natemat).

    KJ
    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.