    From: Michał Pysz <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: płatność KK powyżej limitu
    Date: Mon, 08 Oct 2012 23:32:35 +0200

    > Standardowo jest raczej tak, że się właśnie da. Jeden znany mi
    > wyjątek,gdzie się nie da tak zrobić to Bank BPH. Tam w ogóle jest tak,
    > że jak np. wydasz jednorazowo cały limit i choćby tego samego dnia go
    > spłacisz, kartę masz martwą do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. I
    > nic się nie da zrobić, jak to w tym banku. W okresie rozliczeniowym nie
    > można wydać więcej niż wynosi limit kredytowy karty, a co dopiero za
    > jednym zamachem.

    W DB jak spłacę to mogę ponownie używać limitu (spłata zajmuje zwykle
    jeden dzień).

    Niestety nadpłaconą kartą nie da się nic zdziałać (tak twierdzi Pani na
    infolinii).

    Tzn według niej jest tak, że mogę dobić jedynie do limitu. Coprawda
    nadpłata zacznie spłacać limit ale potrwa to jeden dzień.

    Niestety płatność jest pilna więc zrobię ją w inny sposób co nie pozwoli
    sprawdzić dokładnie jak to jest z w rzeczywistości.

    mp.