  • Data: 2007-03-05 08:10:11
    Temat: Re: płatność KK za hotel przez internet
    Od: "Mario" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > zresztą oni na poczatek robią tylko blokade na karcie, faktycznie kartę
    > obciążą dopiero przy twoim wyjeździe.

    Ta sprawa również mnie zastanawia. To co powyżej napisałeś jest
    standardowym działaniem hoteli przy rezerwacjach hoteli z
    potwierdzeniem rezerwacji numerem KK. Tu jednak sprawa jest trochę
    inna bo warunki tej promocyjnej stawki mówią, że jeżeli ja nie
    przyjadę nie pobierają opłatę za 1 dzień, ale za cały pobyt. Nie można
    nawet zmienić terminu rezerwacji. Wynikałoby z tego, że robienie
    blokady nie ma większego sensu, ponieważ nie ma sytuacji w której nie
    byłbym obciązony całą kwotą. Rozumiem, że hotel możne mieć takie
    procedury obciązania/blokowania, których niekt z nas nie odgadnie :-)
    Ciekawi mnie czy po przejździe poproszą mnie przy recepcji o okazanie
    KK i potem "zapłacę jeszcze raz" (zdjęcie blokady i płatność?) czy już
    po przyjeździe nikt nie będzie się domagał ode mne KK.

    MARIO