  • Data: 2007-03-05 08:17:12
    Temat: Re: płatność KK za hotel przez internet
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie czy po przejździe poproszą mnie przy recepcji o okazanie
    KK i potem "zapłacę jeszcze raz" (zdjęcie blokady i płatność?) czy już
    po przyjeździe nikt nie będzie się domagał ode mne KK.

    Czesto hotele maja specjalne taryfy przedplacone (np. standardowo ma tak
    Holiday Inn). Drugi raz nie zaplacisz. KK moga sie domagac ewentualnie jako
    gwarancji zaplaty dodatkowych swiadczen w hotelu - raczej na pewno jezeli
    ten hotel jest w USA, w innych lokalizacjach raczej nie.