  • Data: 2007-08-08 09:54:01
    Temat: Re: płatność czekiem
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Aug 2007 09:24:27 +0200, Tommy napisał(a):

    > Dzięki za wskazówki, ale niestety kontrahent nie mieszka za oceanem.
    > Preferuje płatność czekiem, bo według niego w jego kraju płatność
    > trasnferem jest bardzo kosztowna.

    Jeżeli ma KK, to płatność kartą (przez wszystkie wymienione
    opcje z wyjątkiem przelewu) może być dla niego wygodna (ale znowu może
    uważać ją za mało bezpieczną)

    > Ale pytanie czy czek mogę zrealizować
    > tylko w swoim banku, tam gdzie mam konto czy w dowolnym banku w jakim
    > wskaże wystawiający czek?

    Czek najlepiej zrealizować w banku gdzie ma konto wystawiający, ale
    prawdopodobnie nie ma tego banku w Polsce, więc pozostaje ci znaleźć bank
    w ktorym zrobisz to najtaniej, i (chyba) oddać do inkasa.

    p. m.