  • Data: 2007-08-08 11:33:04
    Temat: Re: płatność czekiem
    Od: "Tommy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czek najlepiej zrealizować w banku gdzie ma konto wystawiający, ale
    > prawdopodobnie nie ma tego banku w Polsce, więc pozostaje ci znaleźć bank
    > w ktorym zrobisz to najtaniej, i (chyba) oddać do inkasa.

    Dzwoniłem po kilku bankach i najkrótszy termin realizacji czeku to około 5
    tygodni.
    Kontrahent chce towar bardzo szybko, a biorąc pod uwagę że to jest nowa
    firma, nie wyśle
    mu towaru bez otrzymania "żywej" gotówki.
    WU chyba też odpada bo prowizja za wysoka.
    Paypal mógłby być ale będe do tyłu przy różnicach kursowych.

    Coś jeszcze możecie zaproponować (podkreślam że kontrahent nie jest w U.S.
    ani Kanadzie...to państwo dość egzotyczne)

    Tomek