  • Data: 2007-12-06 23:02:49
    Temat: Re: płatność kartą - dwa razy zabrało ;/
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> writes:

    > No tak, ale ja przedpiścę zrozumiałem tak, że nie da się dwa razy
    > zrealizować transakcji bez interwencji użytkownika w postaci podania
    > PINu

    Tylko kto ma taka karte? Normalne (no, wzglednie) karty moga miec
    preferowany PIN, ale nie jest on wymagany (jesli np. terminal nie
    ma pinpada).

    A nawet jesli ma pinpad, to wszystko zalezy od konfiguracji terminala
    - sa takie, gdzie mozna zignorowac pytanie o pin i terminal drukuje
    wtedy normalne pole na podpis.
    --
    Krzysztof Halasa