    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: platnosc w EasyJet ("VISA debetowa")
    Date: Thu, 21 Apr 2005 12:13:47 +0200
    Sender: g...@o...pl@dial-2733.wroclaw.dialog.net.pl

    > To ty nie doczytałeś postu pytającego. Jemu chodziło o płatność w
    > EasyJet polską kartą, która zostałaby potraktowana jako debetowa.

    No i? Nie za bardzo chyba jednak był pewny o co pyta, skoro w drugim poście
    pisze o karcie charge oraz miesza rodzaje kart. Stąd moje wyjaśnienia. Może
    byś łaskawie dostrzegł, że nie odpowiadałam Tobie tylko autorowi wątku.

    > [Ciach...]
    >
    > Dziękujemy za oczywisty wykład.

    To co wiesz Ty niekoniecznie wiedzą inni.

    > To spróbuj zapłacić VE Inteligo, tak aby została przez EasyJet
    > potraktowana jako debetowa.

    Nie wiem jak to traktuje EasyJet. Nie zmienia to faktu, że ta karta jest
    kartą debetową i ma odblokowane płatności zdalne. Jeżeli płatność nią się
    nie udaje to trzeba zadzwonić do Inteligo i sprawdzić czy w ogóle była próba
    obciążenia karty, czy tez jest ona odrzucana a priori.

    > Znowu brak uważnego czytania. Skoro zapłacił 6,5 EUR za płatność to
    > musiał jakąś kartą zapłacić.

    To Ty nie czytasz uważnie. Autor napisał: "Gdy kupowałem bilety lotnicze w
    EasyJet (polecam!) to musiałem dopłacić 6.50
    EUR za to że nie mam debetowej karty VISA". Jakim cudem wyczytałes z tego,
    że w OGÓLE płacił kartą?

    > Podsumowując:
    > Nie ma żadnej polskiej karty płatniczej, która zostałaby potraktowana
    > przez EasyJet jako debetówka.

    Sprawdzałeś wszystkie polskie debetowe z IO/MO/TO, że jesteś taki pewny?
    Podejrzewam, że np. Visa debetowa Multi albo BZWBK przejdzie bez problemu.
    No chyba, że EasyJet nie daje możliwości wyboru opcji "debit" przy kartach
    spoza USA.