  • Data: 2003-05-11 11:49:33
    Temat: Re: płatnosc za zakupy w internecie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9l8o0$tjt$1@absinth.dialog.net.pl...

    Co o tym myślisz? Może chodzi o to że niby jak ktoś ma k. kredytową
    > to jest bardziej wiarygodny w e-świecie? :)

    Dla 3/4 spoleczenstwach karta platnicza = karta kredytowa :-/
    Wczoraj wpadlo mi wrece ulotka gdzie bylo ladnie napisane "alceptyjemy
    wylacznie karty kredytowe" i loga organizacji. Na pytanie pani czemu akurat
    tylko kredytowe pani powiedziala mi "no bo one sa do 400 PLN bez
    autoryzacji". :) Na moje pytanie czym sie rozni wg pani KK od debetowej pani
    odp ze "no logo oczywiscie jest inne" (chodzilo o elektrony ktorych loga na
    ulotce byly skreslone :)))

    --
    JaKi