  • Data: 2010-02-07 15:52:46
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pewna osoba, czyli pmlb,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Obsługa gotówki również dużo kosztuje- tyle, że mało który sprzedawca
    > zdaje sobie z tego sprawę. Poza tym- wbrew pozorom- to podejście
    > punktów
    >
    > Ile kosztuje obsluga gotowki? Karty wiemy, to 3%:))
    > A ile kosztuje gotowka... Jakos nie widze by np. siec Biedronka majaca
    > zapewne spore ob roty rezygnowala z gotowki na rzecz kart bo gotowka
    > za droga.. jest odwrotnie, wiec moze gotowka jest znacznie tansza od
    > karty?

    W zależności od punktu/ilości kasy koszt odbioru wynosi ok 150 zł
    Średnio 3 razy w tygodniu.
    Czyli circa 450x4, to pi razy oko 2K
    Jak dla mnie szefostwo tylko to bierze pod uwagę.
    Może jakby siadło i policzyło ile wzrosną im obroty...
    Tak na marginesie: 60K 10 listopada; 40K ludności
    4 podobne sklepy w promieniu 300 m, w 3 można płacić kartą.
    Obrót oczywiście z Biedronki...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek