    From: zch28 <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Fri, 04 Aug 2006 08:50:29 +0200

    mm napisał(a):
    > Niektórzy wolą zaciągać kredyty inni wolą naprzód oszczędzać. Im
    > częściej zaciągamy kredyty tym większa szansa że za którymś razem go nie
    > spłacimy w ogóle.

    Nigdy nie chciałem, nie lubiłem od nikogo pożyczać.
    Zawsze staram się mieć jakieś środki finansowe na czarną godzinę.
    Wymaga to oczywiscie samodyscypliny.
    Konto bankowe mam bo muszę mieć przy hipotece (darmowe:-) i służy mi
    wyłącznie do regulacji rachunków.
    Te wszystkie karty po prostu mnie śmieszą, zwłaszcza przy dochodzie 1000
    zł. :-)
    Czy ja jestem nienormalny?

    zch

    PS. Jeszcze trochę i dziecku z kilkoma blaszakami w skarbonce nasze
    kochane banki zaoferują wspaniałą usługę opieki nad jego finansami :-)