    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: po co karta kredytowa?
    Date: Fri, 4 Aug 2006 09:19:25 +0200

    Witam.

    > Czyli dla zwykłego smiertelnika, który umie gospodarować swoimi finasami
    > i zarabia 1-2 kpln to jest pic na wodę fotomontaż - taki bajer i
    > przypodobanie się bankowi w celu wzięcia poważniejszego kredytu.

    Było już w tym wątku:
    1. Możliwość dorobienia kilkuset PLN rocznie na programach lojalnościowych..
    2. Większa pewność zapłacenia (żelazka, zagranica)

    Ja prawdę mówiąc gotówkę prawie wyeliminowałem.
    Brakuje mi darmowych przelewów z rachunku KK za gaz, prąd, śmieci,
    ubezpieczenia,... oraz od czasu do czasu możliwości zapłacenia kartą za np.
    bilety miesięczne MPK.
    Gdyby nie to, to gotówka by mi była potrzebna do wózka w supermarkecie albo
    imieninowej składki w pracy... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret