  • Data: 2006-08-05 13:05:01
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl> writes:

    > Kurza twarz, że też na to nie wpadłem i zawsze daję ludziom kasę " z
    > góry " a
    > jak wracają to się rozliczają. A tak na powżnie to uważam że jeżeli
    > deleguję
    > pracownika w mojej sprawie to kasa należy mu się jak psu micha. Ma
    > familię
    > zostawić bez grosza ? Zadowolony pracownik to dobry i lojalny
    > pracownik. Jak
    > dotychczas się sprawdza.

    Przy wyjazdach służbowych *trzeba* dać pracownikowi kase -- diete. I nie
    jest to żadne widzimisie pracodawcy. Sprawy te reguluje odpowiednie
    rozporządzenie (bodajże ministra gospodarki) włącznie z wysością diety
    zależną od miejsca delegacji.
    Kartę kredytową to można dać pracownikowi najwyżej dodatkowo.

    --
    jimmij