  • Data: 2010-01-17 00:43:06
    Temat: Re: po prostu, po ludzku!?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hims8h$1tn5$1@opal.icpnet.pl...
    > ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
    >
    > chciałem namówić kobitę na kk Polbanku, po drodze była placówka więc
    > wstąpiliśmy (godz. 10.20, placówka czynna od 10.00), a w środku jedna pani
    > jeździ na szmacie (i dobrze, bo czystość to podstawa), poza tym wiele
    > stanowisk....

    Zaraz, 10.20 na szmacie od 10.00 to po kim sprzątała?
    Może by tak witać klientów 10.00 na czystej podłodze?
    Ale, czepiam się...Kto przychodzi do banku przed 12.00?
    Na pewno nie biznesmen... ;)) A błoto teraz straszne!

    Ja do dostępnośći obsługi zastrzeżeń nie miałem,
    ale informacje, że dostęp internetowy działa jedynie z IE
    oraz jedynie z jednego komputera okazał się nieprawdą.
    Również nie uprzedzono mnie o "domyślnym" limicie dziennym
    w wysokości 5000 zł na transakcje internetowe.

    Poza tym transakcje internetowe dokonywane "w nocy"
    czyli w normalnym dla mnie czasie na wykonywanie transakcji,
    są często odrzucane - bez powodu. Pani z infolinii doradza:
    "Operacje należy wykonywać w czasie pracy banku od 8 do 16"

    Poza tym oprocentowanie niezłe :)) jedynie do 15000 zł

    Feromon