eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodaję parametry do kredytu w PLN, bardzo proszę o poradę przy wyborze najlepszego bankuRe: podaję parametry do kredytu w PLN, bardzo proszę o poradę przy wyborze najlepszego banku
  • Data: 2007-02-07 15:19:31
    Temat: Re: podaję parametry do kredytu w PLN, bardzo proszę o poradę przy wyborze najlepszego banku
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    > przyznam szczerze -
    > odwiedziłam 2 banki i nie mam ochoty latać więcej, bo kiepsko z czasem,
    > nie lubię jak ktoś mi mówi po raz n-ty te same bajki, myśląc ze nie wiem
    > co to raty malejące i liczę na wiedzę osób z tej grupy, która skieruje
    > mnie pod jeden konkretny i właściwy adres.
    > mam zamiar wziąć kredyt hipoteczny na zakup mieszkania (nowego), w PLN.
    > koszt inwestycji 160.000, wkład własny 32.000 (20%)
    > jestem osobą samotną, więc kredyt brać będzie 1 osoba.
    >
    > a teraz to na czym zależy mi najbardziej

> [...]
    Ja bym się tak nie upierał przy darmowej wcześniejszej spłacie. Popatrz,
    bierzesz kredyt w wysokości 128.000, jeśli byś miał całość spłacić wcześniej
    to prowizja (powiedzmy 1%) to 1.280zł. Jeśli masz te 128.000 to już nie robi
    takiej różnicy, choć oczywiście jest zauważalną kwotą. A brak parcia na
    zerową wartość tej opłaty, może wpłynąć na chęć obniżenia przez bank marży.

    Pozdrawiam
    Jacek P.