eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipodpis na karcieRe: podpis na karcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podpis na karcie
    Date: Sun, 02 Nov 2008 08:40:14 -0600
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <gekdhr$5h9$1@news.interia.pl>
    References: <490b69b1$0$12158$f69f905@mamut2.aster.pl> <gefrju$ar1$1@news.wp.pl>
    <490c15af$0$12239$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <geh5dn$44t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gehti5$56p$3@news.interia.pl>
    <gei1t3$cvt$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gei8l8$jqg$1@news.interia.pl>
    <geibkv$6tc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <geir0o$a9f$1@news.interia.pl>
    <gejng3$hgc$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gejs44$gou$2@news.interia.pl>
    <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-68-94-95-233.dsl.stlsmo.swbell.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1225636219 5673 68.94.95.233 (2 Nov 2008 14:30:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Nov 2008 14:30:19 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    X-Authenticated-User: witek7205 % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:460335
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Płaszczyca wrote:
    > On Sun, 02 Nov 2008 03:42:47 -0600, witek
    > <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    >> Właśnie widzę.
    >> Absolutnie nie mogę zrozumieć na czym polega wyższość porównania podpisu
    >> na "lewym" slipie z ledwo widocznym podpisem na karcie zamiast świeżo
    >> złożonym podpisem na czystej kartce papieru.
    >
    > Zastanów się nad tym, z czym może podpis na slipie porównać
    > sprzedawca.

    Nie mówimy o sprzedaży mówimy o tym, że reklamowanie transakcji jest
    skuteczniejsze jak się kartę ma, niż jak się ją zgubiło.
    Możesz mi wyjaśnić dlaczego posiadanie karty zwiększa szansę na
    skuteczną reklamację?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1