  • Data: 2008-11-04 00:18:16
    Temat: Re: podpis na karcie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "witek" gelmb5$o7l$...@n...interia.pl

    > Chyba nie czytałeś tego, co napisałem. :) Nie o sklep chodzi, lecz
    > reklamację w banku.

    Ale do czego ci podpisy z karty, banku sejfu czy skądkolwiek chcesz,
    skoro na slipie nie ma żadnego.

    > Nie wiem, o jak dużych sklepach piszesz, ale mnie
    > nie przepuszczono ani razu bez podpisu czy PINu. A nawet jeśli jakiś
    > sklep oleje podpis, inne nie muszą tego robić.

    Hotele, supermarkety, stacje benzynowe, mcdanold też.
    przeciągasz kartę i chowasz do kieszeni. nikt sie w zadne podpisy nie
    bawi, bo kolejka czeka.
    W hotelach czesto gęsto nawet karty nie chcą. Po prostu mają ją już w
    komputerze. Rezerwację robię podając numer klienta, wychodząc, klucz
    zotawiam w pokoju, w recepcji się nawet nie zatrzymując. W życiu mojej
    karty nie widzieli na oczy, a podpisu nie składałem nigdy.

    > Jeśli już jakiś sklep daruje mi brak podpisu -- wyślę tam na zakupy
    > znajomego, który też nie podpisze slipu i zareklamuje płatność.

    i z dużym prawdopodobieństwem ktoś pójdzie siedzieć za próbę wyłudzenia,
    a ty razem z nim. sklepy mają swoje sposoby.

    > Będę miał zakupy za free. :)
    wakacje potem też i to długie.

    > Jeszcze raz -- nie znam takich sklepów,
    > a płacę kartami od kilkunastu lat. Wcześniej płaciłem czekami.
    > Z sytuacji podobnych -- raz wstawiłem na potwierdzonym czeku
    > (czek wystawiła białostocka uczelnia, wówczas filia UW) kwotę
    > wystającą nieco ponad potwierdzenie. Czek został ponoć zrealizowany.

    pojeździj trochę po świecie.