  • Data: 2009-12-18 19:22:04
    Temat: Re: pogoda dla bogaczy
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-12-2009 o 11:52:10 totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie podałeś żadnych przykładów na poparcie swojej tezy. Powtarzasz czyjąś
    > opinię i niech tak będzie. Jak lubisz.

    uuu ale to moja opinia. Czy naprawdę trzeba szukać daleko przykładów?
    A co do pogody to ledwie dwa-trzy dni temu zapowiadano odwilż i ocieplenie
    na weekend - na pocieszenie.
    Teraz się mówi że będzie "nieco cieplej" a na mapach pogody króluje mróz.
    Mam słabą pamięc, ale nie dalej jak tydzień temu podczas prognozy podano
    trafność w okolicach 85-90 %.
    Dwa lata z rzędu czekałem nad morzem na ocieplenie, które zapowiadano "za
    kilka dni" - przez niemal 2 tyg. To było 1.5 roku temu.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.