  • Data: 2012-07-16 15:12:53
    Temat: Re: pół miliona na pół roku gdzie lokować?
    Od: f...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 12:03:38 UTC+2 użytkownik blast napisał:
    > Użytkownik "ETR" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/

    W/w porównywarka nie zawsze jest aktualna.
    Ja wolę korzystać z codziennie aktualizowanej strony
    http://www.oprocentowanielokat.pl/
    i powiązanej z nią https://twitter.com/oprocentowanie (aktualizowanej co kilka
    godzin).
    W dobie pojawiających się 2-3 dniowych ofert promocyjnych może to mieć istotne
    znaczenie.