  • Data: 2008-11-20 07:49:13
    Temat: Re: [polbank] KK Era
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Nov 2008 23:30:32 +0100, MK napisał(a):

    > Nie prawie tylko online. Mozna nawet przez przegladarke internetowa.

    Mówię prawie bo zapytanie wykonują dopiero po wypełnieniu wniosku przez
    klienta (i nie każdy z pracowników może) co w sumie jest normalne bo
    przecież musza mieć zgodę :).

    > Nie
    > kazdy pracownik banku ma dostep do BIKu i decyzja kredytowa nie opiera sie
    > wylacznie na danych z BIK. Scoring moze uwzglednac takze dane o miejscu
    > pracy, branze pracodawcy, sytuacje majatkowa itp. Czesc danych jest
    > weryfikowana w niezaleznych zrodlach i stad oczekiwanie na decyzje. Chociaz
    > dla 'znanego' bankowi klienta moze ona zostac wydana niemal online :).

    Do 5kzł chyba tylko BIK sprawdzali, ale to było parę miesięcy temu.
    Tak swoją drogą to ja nie wiem z czego oni te oddziały utrzymują, zwykle
    pusto w nich a obsługa niemal skacze przy każdym kliencie który się pojawi.

    --
    Kojer