    From: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank a euronet
    Date: Thu, 25 Mar 2010 13:37:30 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Wypłacając z bankomatów innych niż bankomat banku w którym się ma rachunek
    trzeba pamiętać o jeszcze jednej rzeczy. Mianowicie miałem sytuację, w której
    bankomat podwójnie zaliczył mi wypłatę (oczywiście wypłacając 1 raz). Złożyłem
    reklamację w swoim banku (to był ING) i zwrot kasy trwał ponad 70 dni! Dlatego
    że Ing musiał złożyć do euronetu, tam mają 60 dni na rozpatrzenie, następnie
    procedury ing itd. Oczywiście nie sugeruję nie korzystania z bankomatów typu
    Euronet, ale warto też to mieć na względzie, że przy kłopotach to strasznie
    długo trwa, bo jest \"poza\" Twoim bankiem.

    To zależy od banku.
    Ja miałem taką samą sytuację w Aliorze - wypłacałem pieniądze debetówką Aliora
    w bankomacie Kredyt Banku i zaliczyło mi podwójnie wypłatę. Po złożeniu
    reklamacji na infolinii Aliora pieniądze natychmiast zostały mi zwrócone, a po
    kilku dniach oddzwonili i potwierdzili pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

    Pozdrawiam
    scholastyk