eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank bankowa porażkaRe: polbank bankowa porażka
  • Data: 2008-08-18 20:53:25
    Temat: Re: polbank bankowa porażka
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wornet" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:48a9da9b$0$29641$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > zlotowinfo pisze:
    >> "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj ponownie
    >> później. / There was an internal error while processing your request.
    >> Please try again later."
    >>
    >> wczoraj podczas przelewu błąd ładowania strony, ale odświeżanie pomagało
    >>
    >
    > I tylko dlatego porazka ? Bo jeden blad wyskoczyl?
    tak
    1 to jest bank online na ktory można liczyć całą dobę a tak nie jest
    2 wczoraj co chwilę błędy dziś wogóle pad
    3 na zaladowanie stron banku trzeba czekać dość długo
    4 konsultat odpowiada czasem po 30 minutach czasem po godzinie
    5 gołosłowne teksy:

    "Witam serdecznie!

    Dziękujemy za skorzystanie z opcji: Obsługa klienta - Kontakt.

    Dziękujemy
    bardzo za wszelkie uwagi i sugestie. Są one dla nas bardzo cenne, gdyż
    staramy się wychodzić
    naprzeciw oczekiwaniom wszystkich naszych Klientów. Zdajemy sobie sprawę z
    niedoskonałości naszego
    systemu, ale zapewniamy równocześnie, iż każdego dnia pracujemy nad jego
    udoskonalaniem.
    Miło nam
    będzie odpowiedzieć na ewentualne pytania pod numerem infolinii: 0 801 822
    000

    Łącząc wyrazy
    szacunku,
    Daniel Michajłow
    Departament Telefonicznej Obsługi Klienta"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1