eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank bankowa porażkaRe: polbank bankowa porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!d1g2000hsg.googlegroups.com!not
    -for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polbank bankowa porażka
    Date: Wed, 20 Aug 2008 05:50:25 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 44
    Message-ID: <1...@d...googlegroups.com>
    References: <g8cj7d$n08$1@inews.gazeta.pl> <g8h2qq$t2g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1219236626 14228 127.0.0.1 (20 Aug 2008 12:50:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2008 12:50:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d1g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:453371
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Sie, 14:31, Piotr Hołda <p...@w...pl> wrote:
    > zlotowinfo pisze:
    >
    > > "Podczas przetwarzania żądania wystąpił błąd wewnętrzny. Spróbuj
    > > ponownie później. / There was an internal error while processing your
    > > request. Please try again later."
    >
    > Już miałem u nich wyrabiać KK ale dopadły mnie wątpliwości:
    > - jak spłacę zadłużenie kiedy serwis będzie leżał kilka dni, jak obecnie?

    A co ma serwis wspolnego ze splata?
    Podgladu i tak nie masz, opierasz sie na papierowych wyciagach, ktore
    przysylaja raczej z odpowiednim wyprzedzeniem.


    > - kto zapłaci karne odsetki i pozostałe opłaty z tym związane?
    >
    > Ktoś przerabiał ten temat?

    az wyciag im sie nie wygenerowal i nie wyslali do miedzy innymi mnie.
    Dowiadywalem sie telefonicznie ile wlasciwie mam splacic, gdy zblizal
    sie przewidywany (zamkniecie okresu+24 dni) ternmin splaty.
    zaplacilem na tej podstawie.
    Po 2-ch miesiacach nadszedl brakujacy wyciag z przeprosinami, ze nie
    wydrukowal sie z przyczyn systemowych i jesli jego brak spowodowal
    opoznienie splaty, to anuluja wszystkie kary, tylko zglosic.
    O odsetkach i utracie GP nie wspominali.

    > Ja od 2 dni nie mogę wygenerować nowego certyfikatu a w związku z tym
    > nie mam możliwości przelania moich pieniędzy. Jeżeli poniosę z tego
    > tytułu jakieś straty, czy mogę żądać od banku zadośćuczynienia?
    >

    ;/ Sadze, ze moga odpowiedziec, ze mozna bylo skorzystac z innych
    kanalow domagajac sie wykonania beplatnego danego przelewu.

    Nie mysl o nich jako o banku internetowym...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1