eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[polbank] niechciane telefony z ofertamiRe: [polbank] niechciane telefony z ofertami
  • Data: 2009-02-16 19:51:54
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    news:gncc8g$9uu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Szkoda że nie piszesz nic o tych którzy zlecają dzwonienie do ludzi,
    > którzy
    > nie wyrazili na to zgody. Zapewne są to osoby wyrafinowane, o wysokiej
    > kulturze osobiestej?

    Ale co tu pisac? Jesli ktos zastrzegl, ze jego danych nie mozna
    wykorzystywac do akcji marketingowych, to powinien to egzekwowac? Oczywiscie
    od odpowieniej osoby, czyli agministratora danych osobowych - banku.
    Telemarketer zwykle dostaje nie wiecej niz imie, nazwisko, numer telefonu i
    oferte dla klienta. Zwykle tez nie ma mozliwosci przekazania uwag klienta,
    bo to nie jego rola i poza zaznaczeniem opcji
    zainteresowany/niezainteresowany i wpisaniem preferowanej daty spotkania
    nic wiecej zrobic nie moze. Mozna oczywiscie naublizac temu czlowiekowi,
    mozna marnowac jego czas, ale to nie rozwiaze problemu, bo za jakis czas
    inny nieswiadomy telemarketer znowu trafi na tego klienta. Jak ktos chce
    zalatwic skutecznie sprawe to kieruje swoje kroki do banku.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1