eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[polbank] niechciane telefony z ofertamiRe: [polbank] niechciane telefony z ofertami
  • Data: 2009-02-16 19:34:53
    Temat: Re: [polbank] niechciane telefony z ofertami
    Od: "kashmiri" <a @ a . com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    news:gncc8g$9uu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > MK wrote:
    >> Dlatego uwazam za gowniarskie postepowanie gdy ktos dla zabawy
    >> przeciaga rozmowe zeby telemarketer sprzedal mniej produktow i dostal
    >> mniejsza pensje.
    >
    > Szkoda że nie piszesz nic o tych którzy zlecają dzwonienie do ludzi,
    > którzy
    > nie wyrazili na to zgody. Zapewne są to osoby wyrafinowane, o wysokiej
    > kulturze osobiestej?


    Kiedyś miałem możność przyjrzenia się pracy telemarketerów. Siedzisz 8-10
    godzin dziennie przy telefonie i dzwonisz, numery wybiera ci komputer jeden
    za drugim - ty ledwo masz czas wziąć łyk wody między rozmowami. Numery
    pochodzą z baz danych - czasem kupionych, czasem dostarczonych przez
    zleceniodawcę (bank) - ale tego nawet dokładnie ci nie mówią. Czasem nie
    masz nawet nazwiska klienta, po prostu wybierasz numer i masz ściemniać ("Ma
    Pan konto w Citibanku, prawda?" "Nie." "Oj, przepraszam, pomyliłam
    numery.")

    Mam pełen szacunek dla takich ludzi - i dziką nienawiść do firm, które mimo
    iż *zawsze* zastrzegam, wykorzystują moje dane do marketingu.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1