  • Data: 2006-10-23 20:24:43
    Temat: Re: polcard nie zaakceptowal mojej visa
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    jakuboff napisał(a):

    > VISA debit wypukła, Bank of America.

    Czytać ze zrozumieniem wystarczy. I zadawać pytania z danymi potrzebnymi
    do rozwiązania zagadki. Jak chcesz wydawać łamigłówki, to skontaktuj się
    z jakimś wydawnictwem.

    Doładuj Simplusa on-line - regulamin
    Usługa Zasileń Simplus umożliwia zakup doładowań kont Simplus przy
    użyciu następujących elektronicznych form płatności:
    (...)
    przy użyciu kart płatniczych wydawanych przez polskie banki w systemach
    kart płatniczych (...)

    Albo prościej - wystarczy przeczytać tekst z GŁÓWNEJ strony
    zasilenia.simplus.pl

    Jeżeli posiadasz konto w mBanku, Inteligo, MultiBanku, Banku
    BPH, Nordea Banku, BZWBK lub rachunek elektroniczny w innym banku (m.in.
    Pekao S.A., PKO BP, ING, Kredyt Bank, Bank Millennium, Citibank
    Handlowy, VOLKSWAGEN BANK direct, Bank Ochrony Środowiska S.A.) lub
    posiadasz krajową kartę kredytową lub płatniczą możesz w prosty sposób
    zasilić Twoje konto Simplus poprzez Internet.