  • Data: 2008-10-08 18:56:02
    Temat: Re: polećcie konto
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzexs" <g...@g...pl> wrote in message
    news:gchqkk$hg3$2@inews.gazeta.pl...

    > A o tych reklamacjach, to nie wiedziałem, jeszcze mi się nie zdarzyło
    > składać. A do czego służy ten ichni sejf, tak a propos?

    Przechowywane sa tam skany wszystkich dokumentow, od wniosku, przez umowe az
    po wyciagi. Jak nie masz dostepu do sejfu to nie masz dostepu do wyciagow.
    Chyba ze zamowisz sobie papierowe, ale to chyba platne. Oczywiscie mozna tez
    sprawdzac informacje w serwisie transakcyjnym. Ja niestety dostalem
    uszkodzony token (pol jednej cyfry sie nie wyswietlalo) wiec bardzo czesto
    musialem losowac kod dostepu, nie wiedomo bylo czy jedna z cyfr jest 7, czy
    3, czy moze 8, podobnie bylo z 5 i 6 ;). W kazdym razie czasami po kilku
    probach odchodzila mi chec do logowania...

    MK