    From: W...@n...com.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: " połknięcie" karty przez bankomat
    Date: 9 May 2002 07:25:36 GMT

    Ha, ja chciałem podjąć kasę z bankomatu PKOBP kartą VE, a ten po długim
    namyśle odpisał, że transakcja nie może byc zrealizowana, ale oddał kartę.
    Włożyłem więc drugą kartę (też PKOBP ale inne konto) i tym razem udało
    się. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się że pobrano mi pieniądze
    z obu kont, a co ciekawsze różnica czasowa pomiędzy transakcjami wyniosła
    tylko 2 sekundy. Nie muszę chyba tłumaczyć, że wykonując je w jednym
    bankomacie jest to technicznie niemożliwe. Niestety procedura reklamacyjna
    jest długa i czekam już ponad tydzień a zwrotu jeszcze nie mam. Mam cichą
    nadzieję, że wszystko będzie OK bo kwota tych transakcji nie była
    symboliczna.
    Pozdrawiam.