  • Data: 2022-01-07 12:51:33
    Temat: Re: polski ład a kredyty?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2022 o 13:58, Krzysztof Halasa pisze:

    > To po prostu określenie z czasów socjalizmu (nie "jeszcze").
    > Ja to znam jako BMW - bierny, mierny ale wierny.

    no, tego biernego mi brakowało

    > Mam podobne doświadczenia.
    > Co ciekawe, to niekoniecznie są ludzie niewykształceni, biedni itd.
    > Może być zupełnie odwrotnie. Paradoksalnie, to oni właśnie stali się
    > typowymi ofiarami tego systemu, i co? I nic, a przynajmniej nic nie
    > widać (z jednym częściowym wyjątkiem).
    > Przypuszczalnie to dość złożone zjawisko psychologiczne, w którym
    > człowiek wybiera zaprzeczanie rzeczywistości, bo jest to łatwiejsze
    > niż przyznanie, że jednak to on nie miał racji (aczkolwiek tu nikt nie
    > miał całkiem racji, bo nikt nie myślał, że to potoczy się aż tak).

    ale oni wszyscy o 19.30 dowiedzą się, że to wszystko wina Tuska, Niemców
    lub zwyczajni winni są "oni", wróg czyha na naszą ojczyznę i patriotów,
    ale przecież się nie damy!

    proponuję (ale na własną odpowiedzialność) kiedyś wejść na jakieś forum
    zwolenników PAD, "tej" partii itp. tam jest dopiero jazda

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje