    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polskie karty kredytowe
    Date: Sun, 08 Mar 2009 20:56:51 +0100

    Pawel pisze:
    > Ciekawe kiedy w Polsce bedzie karta kredytowa ktora:
    > - mialaby oprocentowanie mniejsze niz 10%

    Visa Aquarius 9,9% przez cały pierwszy rok (do listopada mam jeszcze
    takie oprocentowanie).

    > - z mozliwoscia transferu zadluzenia z innego banku z 0% przez min 6 msc

    Spłacam w całości nie korzystam.

    > - 0% za zakupy przez min 6 miesiecy

    Nie za dużo wymagasz ?

    > - daje mozliwosc wyjecia gotowki z bankomatu placac tylko prowizje 1,5%;a
    > pod warunkiem calkowitej splaty zadluzenia w czasie nie beda naliczone
    > zadne odsetki

    Visa Aquarius - odsetki są ale nie ma prowizji.

    > - koszt karty to tylko i wylacznie niewielka oplata roczna

    Jak zapłacę kartą 120 razy w roku to opłaty nie ma. Pierwszy rok
    oczywiście darmowy.

    > - brak idiotycznych oplat jak za wydanie katy w miejscu zastrzezonej,zmiane
    > pinu, czy innych

    Duplikat 0 PLN, zmiana PIN nie mam pojęcia.

    --
    Mithos