  • Data: 2006-08-02 20:49:10
    Temat: Re: pomylka banku - za duzy przelew na konto klienta
    Od: "Tomasz Pajak" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyobraz sobie, że to na skutek takiej samej pomyłki zrobiono 3x przelew raty
    kredytu za Twoje mieszkanie z Twojego konta, co chcialabys, żeby zrobil
    otrzymujacy ten przelew? Zrob to samo.

    Wojtek

    Kiepski argument. Mialem niegdys w pewnym banku na litere b, ostatnia h dwa
    rachunki: karty kredytowej i inny kredyt. za ktoryms razem chcac splacic
    karte kredytowa omylkowo wyslalem przelew na rachunek tego drugiego kredytu
    i tam zrobila mi sie nadplata. zadzwonilem wiec do banku coby sie nie dalo
    przeksiegowac tej mojej wplaty z rachunku a na rachunek b. odpowiedzi banku
    latwo sie domyslic. kwote splaty KK musialem poslac jeszcze raz a nadplata
    na tym drugim rachunku byla rozliczana jeszscze chyba przez trzy kolejne
    miesiace zgodnie z harmonogramem splat i bank obracal tymi pieniedzmi.
    wniosek jest prosty: jak bank sie pomylil JEGO STRATA. nalezy wziac kase i
    szybko wydac, bo jak pomyli sie klient to bank z cala bezwzglednoscia to
    wykorzysta.

    pzdr
    tp