eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc bankuRe: pomylka i bezczelnosc banku
  • Data: 2006-01-17 11:20:33
    Temat: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Potrzebna mi porada. Otoz od mojej dziewczyny jej bank (niestety >PKO
    > S.A.)
    >zazadal ostatnio zwrotu kwoty 1000 zlotych. Podstawa do tego >byla
    >informacja, ze
    Nic się nie przejmuj. Przytoczę przykład z mojego doswiadczenia.
    Dotyczy to banku PKO BP SA. Rok temu na konto mojej żony 2 razy wpłynęła
    kwota z ZUS . Raz 2300 zł i raz 800 zł. Zus stwierdził , że się pomylił i
    zwrócił się do żony aby odesłać pieniądze.
    Oddaliśmy większą kwotę , zatrzymaliśmy mniejsza bo powiedzielismy , że już
    wydalilismy pieniądze. Ja powiedziałem ZUS , że jesli sie pomylili to niech
    odbiorą sobie z przyszłych wpływów żony. Nie wiem dlaczego nie zrobili tego
    i tak zostało , mimo kilku telefonów z ZUS.
    Przede wszystkim tu bank nic nie ma do powiedzenia , bank tylko obraca
    pieniędzmi a nie rostrzyga czy ktoś słusznie je dostaje czy nie.
    To pracodawca może zabiegać o zwrot takich kwot, ale skutecznie mógłby to
    zrobić na drodze sądowej. Znam przypadek , że pracownik firmy żle wprowadził
    konta pracowników tzn wpisał konta niepracujących juz pracowników i tak
    poszło i juz tak zostało .

    Pozdrawiam

    Tadeusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1