eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc bankuRe: pomylka i bezczelnosc banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Belin" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Date: Wed, 18 Jan 2006 20:51:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <dqm699$794$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    <uvecxbgsl1b5$.1v7ac0cik66sw$.dlg@40tude.net>
    <dqgmf9$1io9$1@main.viknet.pl> <dqgn1d$7an$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dqgu3o$cu2$1@node3.news.atman.pl> <dqgu3o$5f4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aatn254.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1137613929 7460 83.5.251.254 (18 Jan 2006 19:52:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2006 19:52:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375395
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:dqgu3o$5f4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2006-01-16 20:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Nikiel ;-), gdy pisał(a):
    >
    >>
    >> No niekoniecznie. Jeżeli to są pieniądze od pracodawcy- bo na przykład
    >> źle obliczył pobory, to nie trzeba zwracać. Była nawet o to sprawa w
    >> sądzie.
    >
    > Wydaje Ci się, czy też możesz wskazać orzeczenie na które się powołujesz?

    Nie wiem czy byla sprawa taka w sadzie ale wiem, ze normalna sytuacja jest
    taka gdy to pracodawca prosi o zwrot (lub rozliczenie) takich pieniedzy.
    Moze pozniej zalatwiac to przez bank czy sad - ale jak samemu nic nie
    zalatwi. Ludzie zachowajmy odrobine normalnosci... z tego co widze to tutaj
    na grupie panuje wsrod stalych bywalcow jakies przedziwne nastawienie, ze
    bankowi / pracodawcy / glupiemu wlascicielowi kasy co "sie pomylil"
    wlasciwie wszystko wolno. Wiadomo - przepisy i regulacje prawne sa jakie sa
    ale nie dajmy sie zwariowac - w takim wypadku to pracodawca powinien
    _poprosic_ o zwrot pieniedzy (a wlasciwie ksiegowa co sie rabnela) a nie
    zaganiac do straszenia kogo innego (oczywiscie przy nieskutkowaniu prosby
    pracodawca ma instrumenty prawne zeby kase odzyskac - ale uwazam, ze po
    pierwsze odrobina kultury obowiazuje, po drugie pierwsza odpowiedzialna jest
    ksiegowa/kadrowa a po trzecie jak taka sprawa wychodzi to pracodawca i tak
    na tym "zarobi" - np. obcinajac premie ksiegowej).
    Dokladnie taka sytuacje obserwowalem kiedys i wlasnie tak zostala
    zalatwiona - bez posrednictwa banku ("firma" byla budzetowa i zasadniczo
    wlasnie poszlo o dodatkowa pensje).

    Belin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1