eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka i bezczelnosc bankuRe: pomylka i bezczelnosc banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Belin" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pomylka i bezczelnosc banku
    Date: Fri, 20 Jan 2006 02:28:43 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <dqpeel$e81$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    <uvecxbgsl1b5$.1v7ac0cik66sw$.dlg@40tude.net>
    <dqgmf9$1io9$1@main.viknet.pl> <dqgn1d$7an$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dqgu3o$cu2$1@node3.news.atman.pl> <dqgu3o$5f4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dqm699$794$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqm8ku$e2i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aasc144.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1137720597 14593 83.5.214.144 (20 Jan 2006 01:29:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jan 2006 01:29:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375520
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości

    > Gdybyś przeczytał ten wątek ze zrozumieniem, to byś wiedział, że nikt tu
    > nie twierdzi, że bezpodstawnie wzbogacony jest bez szans.

    Moze nie zauwazyles, ale wypowiedz moja miala miejsce w pewnym miejscu
    calego watku.

    >Ale to nie oznacza, że może być pewny swego i nie liczyć się z prawem, tak
    >jak sugerujesz.

    Hmmm.. sugeruje cos takiego? Naprawde?

    > Rozumiem, że Twoim zdaniem, ze względu na niegrzeczność banku, pracodawcy
    > et caetera, należy stanowczo odmawiać zwrotu otrzymanych pieniędzy i
    > spokojnie czekać na ewentualną sprawę sądową.

    Naprawde cos takiego sugerowalem? Wiesz... wydawalo mi sie, ze mimo wszystko
    potrafisz czytac ze zrozumieniem :-(

    >A w razie przegranej z pieśnią na ustach uiścić koszta procesowe (o
    >ewentualnych kosztach pomocy prawnej nie ma co wspominać).

    Tutaj to juz sie zagalopowales i to bardzo.

    > OK, taki masz światopogląd i nie należy Cię nawracać. Nie zamierzam w
    > żadnym razie. Czy nie sądzisz jednak, że zainteresowani powinni wiedzieć,
    > że istnieją zakończenia nie będące happy endem?

    A zauwazyles, ze wspomnialem o opcjach prawnych, ktore to reguluja? Hmm...
    proponuje jednak czytac samemu ze zrozumieniem ;-).

    Napisalem jedno - ze dobrze by bylo zeby odrobine strofowac zapedy bankow
    (jak i pracodawcow akurat w tym watku - ale to nie ta grupa) a to z tego
    jedynie powodu, ze aktualnie to ludzie z zewnatrz (dzialajacy w bankowosci
    za granica) spotykajac sie oko w oko z nasza bankowoscia robia wielkie oczy.
    Ja sam tez - bo niestety "bank moze wszystko" - co tym bardziej niestety
    jest swiecie przyjmowane tutaj. na grupie.
    I napisalem drugie, ze naprawde mozna wymagac tak od banku jak od pracodawcy
    odrobine kultury kontaktow - inaczej bedziemy mieli jeszcze "fajniejszy"
    burdel niz mamy.

    Belin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1